tisdag 10 februari 2015

Robell!

Om jag hade fått en tia varje gång jag stått i ett provrum och varit ledsen för att byxorna inte passat hade jag varit rik nu!
När man dessutom hör expediten säga (läs: skriker halvhögt så att hela butiken och dess besökare hör vad hon säger): "Asså vi har inte större storlek än så här - Du har den stööööörsta storleken på dig där och passar inte den har jag inget till dig!"
Eller den varianten när man inte hinner in i provrummet utan butikspersonalen himlar lätt med ögonen och säger: "Tror inte vi har något som passar dig här........"

Men! Skit i dom och skit i det som varit! Nu har jag hittat Robell och allt är frid och fröjd. Eller fridare och fröjdade!
Tänk om! Tänk om jag kommit in i en butik där dom snällt hade sagt: "Byxor till dig? Inga problem! Hopp in i provrummet så kommer jag med lite olika alternativ!"
Hade det hänt hade jag slängt mig om halsen på personalen och aldrig släppt taget.
Jo då - lite kär i mina Robellbyxor är jag allt! 

Så här ser några av modellerna inför våren ut! Vi skall ha blommor på benen ladies! Bara så ni vet!







Jag vet - modellen är smal men Robell har byxor till alla kroppar!





1 kommentar:

Unknown sa...

Robell byxan är en den bästa byxan!!😊