tisdag 10 februari 2015

Fröken Generös-terapi!

Nu har jag bokat in trevligheter på Fröken Generös allra första terapikväll! Jag kallar kvällarna så - för det är så jag vill att dom skall kännas. Terapi i en positiv mening där vi träffas, minglar, pratar, skrattar och gråter om vartannat. En kväll där vi inspireras, motiveras och får positiv energi!

Och de känns så himla roligt att som första kväll få bjuda in till Åsa på Björkliden. Ni vet Åsa som jag skrev om på bloggen igår kväll! Åsa tänder ljusen och bjuder in till sin mysiga butik och berättar om sin verksamhet och varför hon har valt att göra det hon gör!
Vi får så klart även möjlighet att titta runt och shoppa i hennes fina butik!

Vi träffas hos Åsa på Björkliden torsdagen den 19 Mars kl.18.30

Evenemanget kostar 100:- per person. 
I priset ingår något lätt att äta samt dricka.

Under kvällen säljer vi lotter för 20:- st. Åsa sponsrar med ett fint pris!
Pengarna som lotterna inbringar skänker vi till en organisation som Åsa som kvällens värdinna väljer! 

Ni anmäler er genom att maila till helena@frokengeneros.se
Ange namnen på de som följer med. I vändande mail får ni information om var och när pengarna skall betalas in.

Och när ni ändå markerar den 19 Mars i kalendern kan ni även markera kalendern med Fröken Generös-terapi den 21 Maj kl.18.30. Men vad vi hittar på då avslöjar jag inte idag!


Adress till Åsa på Björkliden är:
Björkliden 4
245 91 Staffanstorp


Välkomna!


1 kommentar:

Jill sa...

Härligt initiativ! :) Det låter riktigt mysigt och intressant, men jag kan tyvärr inte komma. Har lite svårt att komma ifrån på kvällarna, men ska försöka till någon av de kommande gångerna.

Lycka till och ha det så kul! :)

Kram! <3