onsdag 4 februari 2015

Det är tomt!

Ja nu är det tomt. 
Butiken är tömd så när på ett bord som står i en hörna. Det har packats, flyttats, rensats och tömts. Och nu är butiken tömd på Fröken Generös. Och Fröken Generös är lite tömd på energi.
Många frågar hur det känns och hur jag mår. Jag är så tacksam för all värme och omsorg som ni visar.
Jag mår ganska bra. Mycket för att jag känner att jag inte släpper taget om Fröken Generös utan låter henne leva vidare! Ni har väl sett att hon både har Bokklubb och Byt, Köp & Sälj sida på Facebook!?

Att stänga själva butiken är ett beslut som inte togs i all hast. Det är ett beslut som togs med magkänsla och hjärta - och hjärna så klart. Och nu är det definitivt - för denna gång.
Framtiden vet vi inte riktigt vad den bjuder på än.






Inga kommentarer: