måndag 9 februari 2015

Att blogga vidare!

Det fortsätter komma frågor och funderingar om vad som händer med Fröken Generös i fortsättningen. Det är väldigt roligt med allt engagemang.
Fröken Generös lever vidare i allra högsta grad. Hon föddes ur hjärtat och lever vidare likaså. Det blir en blogg och Facebook-sida som vänder sig till alla tjejer/kvinnor som känner att jag talar till dom. Om det där med att hitta fina kläder i rätt storlek. Om att hitta dom rätta accessoarerna. Om att hitta se sig själv i spegeln och känna sig fin, nöjd och stolt över att vara den man är  - så som man är!

Jag kommer att fortsätta leta upp märke som tar fram kollektioner för oss vanliga tjejer. Till oss som vill vara fina i den kropp vi har just nu oavsett storlek.
Jag kommer fortsätta att skriva om självkänsla och självförtroende. Om erfarenheter, tankar och funderingar kring ämnet. Och jag kommer fortsätta blotta mig själv lite då och då. Berätta mina tankar om hur jag själv lever med min dåliga självkänsla och vad jag försöker göra för att förbättra den. Ett livslångt projekt om ni frågar mig!

Jag kommer att göra några försök med att ordna "Terapikvällar" som någon så fint uttryckte det. Tjejkvällar där vi träffas över ett ämne på en trevlig plats. Där vi pratar, skrattar och fäller några tårar om det behövs. 

Fröken Generös är här för att stanna - väldigt länge om jag själv får hoppas och önska!

Ni hänger väl med?!




Inga kommentarer: