tisdag 10 februari 2015

Que!

Jag letar hela tiden efter nya spännande märke som vänder sig till tjejer som drar lite större storlekar.
Ett märke som jag hade i butiken är det danska märket Que!

Que vänder sig till tjejen/kvinnan som vill ha kläder med komfort, kvalitet och bra passform.
Det är feminina plagg med lite rå touch. Roliga detaljer, speciella tvättar, enkla färgval och sköna tyger.

I kollektionen finns det toppar, blusar, klänningar, byxor, kjolar. Plaggen är tänkta att kunna mixas och matchas!

Que's kläder kommer i storlek 38-56

Här är lite exempel vad som släpps i vår och sommar!












1 kommentar:

Helena sa...

Hej Helena.

Jag saknar så din butik nu. Jag ska på bröllop i sommar och börjar redan få ångest över vad jag ska ta på mig. Jag ångrar SÅÅÅÅ mycket att jag inte köpte den fantastiska klänningen med fjärilar jag provade förra sommaren. Har försökt hitta den på nätet, men utan resultat. :(

Var kan jag hitta detta märke nu?

Mvh,
Helena