onsdag 18 februari 2015

Jeansmode 2015

Tittade ni på TV i morse. Jag som går hemma för tillfället har TV'n på mycket som sällskap. Men jag hajade till när dom pratade om jeansmodet inför vår och sommar 2015.
Och nu när jag äntligen har hittat mina tighta favoriter från Robell så får jag höra att jag är helt fel på det! I vår och sommar skall vi ha bootcut - och gärna våga oss på V-modellen - ni vet den där ordentligt vida modellen. Ju vidare desto bättre!

Och det skall vara blåjeans! Inte svart och inte grått utan blått! Och vita jeans! Har ni blåjeans och vita jeans är ni riktigt inne i vår och sommar.
Eller så klär ni er i det som ni trivs i och som ni känner er fina i! Det tycker jag är en bra trend - att klä sig efter sin kropp och personlighet och må bra i det.
Men det är inte dumt med bootcut om ni som jag har breda höfter. Det blir en riktigt bra balans då och benen ser längre ut! Så det kan vara värt att testa trenden även om du känner dig lite skeptisk just nu.


Bootcut 399:- strl. 44-54
bild lånad från hm.com



Inga kommentarer: