söndag 1 februari 2015

Dagen efter!

Dagen efter sista dagen!
Det blev en bra sista dag i butiken - bättre än jag trott och hoppats.
Ett stort varmt tack till alla ni som kom in och lämnade varma kramar, ord, blommor och presenter. Det värmde något oerhört och det blev en så bra sista dag för butiken som det kunde bli!

Idag har jag varit nere och sett till att möbler blivit hämtade och fått chansen att leva vidare i nya omtänksamma hem! Det har tom kommit fina foto på hur några av möblerna står i sina nya hus! Så roligt!!
Det finns fortfarande saker kvar i lokalen men när jag låste dörren idag så kändes det tomt och definitivt. Beslutet jag tog för några månader sedan blev verkligt idag och det är inte utan att dagen präglats av känslor i alla dess former. 
Men som jag skrivit innan tror jag att det blev så här av en anledning. En anledning som jag inte har en aning om vad det är idag - men jag tror  svaret kommer så småningom. Och är det inte uppenbart lovar jag att berätta!

Mattan - den stora fina mattan som varit mittpunkten i butiken har kommit hem till oss själva nu. Den kanske känner sig lite vilsen men jag är helt övertygad om att den kommer att trivas hur bra som helst på sin nya plats.


En god kväll till er alla! I fortsättningen hörs vi här på blogg och Facebook-sida. Och era kommentarer kommer att vara än viktigare framöver. Det blir ert lilla tecken på att ni fortfarande följer Fröken Generös! Jag är så tacksam om glad att ni fortsätter följa, stötta och uppmuntra på hennes fortsatta resa som lite har fått en nystart idag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Go kväll!
Ska spännade att få följa din resa!😊

Fröken Generös sa...

Vi hoppas på en spännande sådan! :-)