måndag 2 februari 2015

Bälte!

Jag slutade använda bälte för ett bra tag sedan. Mest för att det inte gick att få tag på bälte som var tillräckligt långa för att räcka runt min härliga volang! Att gå in i butiker som har bälte som inte når över 100 cm gjorde att jag gav upp. Och sedan vande jag mig - att vara utan bälte. Kanske för att jag ofta valt blusar, tunikor och tröjor som räckt ner om magen. Det har liksom inte funnits anledning att bära bälte i syfte att det skall synas som en fin detalj.

Men nu har jag börjat tänka om och suget efter ett snyggt bälte har börjat komma smygandes.
Då finns det trevliga danska märket Tim og Simonsen! Dom har fattat att tjejer ser olika ut och finns i olika storlekar och former! Så dom gör bälte som går från kort till långt! Visst är det bra!
Nu skall jag bara lista ut var i Sverige vi kan hitta dessa bälte för jag gissar att jag inte är ensam om att vilja köpa ett!

Här är några exempel på bälte som finns i längderna 85 cm - 130 cm.

Hittar ni någon ni gillar?

Tim og Simonsen har mycket annat fint i sin kollektion men det visar jag en annan dag!