torsdag 15 januari 2015

Våren hos The Moshi!

Jag är väldigt förtjust i smycke, väskor och skor! Ja och så scarfsar och halsdukar såklart. Och ljus, ljusstakar och doftljus. 
Ni vet - saker som är storleksoberoende till skillnad från kläder. Visst en del armband och ringar är ju beroende av storlek på finger och handled men ni förstår poängen.

Jag satte mig och tog en titt på vårkollektionen från The Moshi och oj, oj, oj så mycket fint!
Trots att butiken stänger kommer jag att bege mig till modemässan i Köpenhamn för att vara er spanare inför vad som komma skall denna vår och kommande höst. 

Men från The Moshi kan jag bjuda på lite gobitar redan nu!
Vi börjar med lite väskor.












Härligt fina väskor för vardag och fest! Priser har jag inte fått tag i så det får jag eventuellt återkomma med om intresse finns. Skall försöka ge er tips om i vilka butiker ni kan köpa dessa väskor framöver.







Inga kommentarer: