tisdag 14 april 2015

Kavajer!

Jag är en ganska omväxlande period när det gäller kläder. I perioder är det bara klänningar som gäller, andra gånger är det jeans utan undantag. Och koftor  - koftor gillar jag. Och vissa blusar kan jag gilla - bara det är rätt modell och material.
Och sedan är det här med kavajer. Jag tycker det är så snyggt på andra och i perioder kan jag också vara en kavajtjej. Igår skulle jag iväg på ett möte och sprang inom Lindex och hittade dom här fina kavajerna.


Den här kavajen i klassiskt snitt funkar ju till det mesta. Den är dessutom helfodrad vilket jag gillar! Den här kostar 499:- och finns upp till strl. 44. Själv provade jag strl. 44 och den funkar om jag inte knäpper den - vilket jag aldrig gör med kavajer!


Den här klubbkavajen med guldknappar är mörkblå och riktigt fin till jeans. Denna kostar 599:- och finns till strl. 46. Även här provade jag strl. 44 och tyckte den kändes bra.

Det blir att sätta dessa på önskelistan! Vilken blev er favorit?

Inga kommentarer: