onsdag 29 april 2015

Container!

Jag kan vara lite ombytlig av mig. När det gäller kläder alltså! Så att ni inte får för er att jag är ombytlig lite hur som helst. Nej nu menar jag kläder och stilar. Jag är väldigt konservativ i mitt uppsatta hår och samma sätt att sminka mig - men kläder ändrar jag gärna stilen på efter årstid, humör, väder och vind.

Så det blir att man håller ögonen öppna - kanske dyker det upp märke som även passar en Fröken Generös-kropp. Kläder som är gjorda med kärlek och omtanke - designade med känsla för användaren och där man märker att någon lagt ner lite extra mycket energi.

Jag tror minsann jag har hittat ett sådant märke! Det är Container - även det från Danmark. Dom kan det där med kläder, våra grannar i väst.



Container andas kvinnlighet med en touch av vintage. Romantiskt, stilfullt, lekfullt och allmänt snygga plagg.

Plaggen kommer i strl. XS-XXL. Om jag skulle beställa hade jag gått på XL och då är jag 46 nertill och 44 upptill. Med reservation på att jag kan vara ute på hal is och missförstått storlekarna. 









Det känns minsann som om Fröken Generös går en blommig vår och sommar till mötes. Få se om det visar sig på kommande inköp! Men visst är det härliga plagg med jättefina mönster!
Container har fångat mitt intresse! Vad tycker du?

(Bilderna har jag lånat på container.dk)

Inga kommentarer: