onsdag 29 april 2015

Bulaggi!

Väskor!!! Jag älskar väskor! Stora, små, strikta, busiga, färgglada, diskreta -  till fest och till vardags! Är det något man inte kan ha för mycket av så är det väskor. Och det bästa av allt - dom är helt storleksoberoende! Jag som har svårt att hitta kläder kan ofta glädjas åt att inte ha problem att hitta väskor - allt passar liksom!

Så har man ju sina favoriter - och så har man dom som man går och sneglar på. Och nu har jag snubblat över ett holländskt märke som heter Bulaggi!
Jag tror dom ropar på mig allihopa!!! Men men, ibland får man nöja sig med att titta, längta, önska och kanske, kanske om tillfället infinner sig inhandla sin allra första Bulaggi!

Nu har jag precis hittat märket så jag har inte koll på priser och återförsäljare men det återkommer jag med!






"Purses are like friends - you can never have too many!"

Inga kommentarer: