tisdag 13 maj 2014

Påse!

Det är mysigt att ha tid och snick-snacka med många av er när ni kommer hit! Ni lär känna mig och jag lär känna er.
Jag gillar att känna igen er när ni kommer tillbaka - att kanske komma ihåg vad ni köpte förra gången - komma ihåg vad ni gillar för färger, modeller och märke. Och att komma ihåg vad ni inte gillar - det är minst lika viktigt det! 
Vissa av er får små SMS och meddelande när jag får in något som jag tror ni gillar! 

Apropå gilla och inte gilla så får jag mycket positiv feedback på dom svarta påsarna i butiken! Det gillar jag! Den svarta påsen med mjuka svarta bomullsband och en Fröken Generös logga på. Den skall ligga gott i handen när ni går härifrån - och den skall användas - det är inte bara kläderna som skall användas utan även påsen! Jag vet och gläds över att ni går runt med Fröken Generös-påsarna även när ni inte varit här samma dag! Vem vet - kanske är det någon som blir nyfiken, går hem och googlar och på det sättet hittar till butiken!

Så ut och promenera med era svarta påsar - ser ni någon som precis som du går runt med en Fröken Generös-påse tycker jag att ni skall nicka lite igenkännande mot varandra, le och snegla ner på påsen! 
"Jo då, jag åker också dit och handlar!" :-)

För inte är väl jag ensam om att tycka, att få en fin påse nästan är halva nöjet med att shoppa!




1 kommentar:

Almbacken sa...

Det betyder jättemycket! Jag älskar snygga förpackningar! Det visar på omsorg om kunden tycker jag.

Kram, kram