onsdag 12 februari 2014

Sötsug!


Go kväll! Tack snälla goa ni som hjälper till att dela inlägget om att det blivit en webshop! Ert engagemang värmer mitt hjärta ska ni veta!
Orken tog lite slut ikväll kände jag - man går upp i sitt arbete så att det bara snurrar i knoppen vissa kvällar. Och så kommer det där sötsuget som ett brev på posten - jag har i och för sig sötsug mest hela tiden så jag kan ju knappast skylla på webshopen men va tusan - ikväll använder jag den som anledning till att äta godis. Och vad hittar jag i godislådan!! Bara sådant som jag inte gillar (läs: äter endast vid nödfall och om det absolut inte finns något annat). Så det fick bli så - sitta och äta lakrits fastän jag är sugen på ljus choklad och surt smågodis! 

Nä vet ni vad nu skall jag sova sött och drömma om artikelnummer och lagersiffror. 

Och så lägger ni till www.frokengeneros.se som bokmärke i telefoner, paddor och datorer - så att ni inte glömmer att kolla lite då och då!

Kram och go natt!


Inga kommentarer: