måndag 3 februari 2014

Ny vecka!


Ny vecka! Hoppas ni haft en bra helg! Här i Skåne smälter snön så sakta men i morse var det halt som en hockeyrink på gatan. Min yngsta frågade varför jag gick så konstigt när vi gick till skolan.......... anar att stilen inte var den mest graciösa!

Idag är det stängt i butiken - men jag ligger inte på latsidan för det! Det är lite nytt på gång inom Fröken Generös men det får jag hålla för mig själv ett litet tag till - och nu precis när jag skrivit detta slår det mig! Är det inte precis detta man retar halvt ihjäl sig på när folk skriver - säger A men inte B. Och så hamnade jag där själv! 

Glöm inte att ni kan följa Fröken Generös både på FB och på instagram!
På instagram heter vi @frokengeneros
På Facebook hittar ni mig här: 
https://www.facebook.com/pages/Fröken-Generös/509387642413742

Ha en bra vecka så hörs vi snart igen!


Inga kommentarer: