torsdag 9 januari 2014

Efterlysning!


Det börjar närma sig mässa igen. En riktigt rolig del av att driva butik är att få möjligheten att se allt fint som skall komma. Det är också en av de svåraste uppgifterna - att veta vad mina kunder gillar och kommer att vilja köpa om 8 månader!
Så då tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig lite denna gång. Jag skulle vilja sätta ihop en liten grupp som pratar kläder, passform, tyger, färger, storlekar mm mm! En liten grupp som kan komma med åsikter, funderingar och önskningar. Saker som jag kan ha i åtanke när jag gör kommande inköp. Jag vill ha med tjejer i alla åldrar och storlekar!
Det kommer att ta ett par timmar och det blir en vardagskväll nu i Januari. Maila ditt intresse till helena@frokengeneros.se om du kan tänka dig att vara med!



Inga kommentarer: