tisdag 23 april 2013

Tankar om allt och inget!

Blåsten är tillbaka - är det ett tillstånd jag inte gillar så är det när det blåser! Jag ogillar blåst å det grövsta.......... kanske för att jag förr i tiden spelade en hel del golf och fick stå ut med många blåsiga rundor. Så jag säger Nej Tack till blåst och håller mig här inne i butiken med stängd dörr. Nej! Jag har inte stängt om mig så ingen kommer in - det hade ju varit lite deppigt! Välkomna in!!

När man spenderar lite tid för sig själv så vandrar tankarna gärna iväg - man är ju den enda man kan konversera med när det inte är kunder här. För det mesta går det OK - jag är överens med mig själv men sedan kommer det stunder när jag har ganska rejäla diskussioner med mig själv. Det kan vara om allt och inget, högt och lågt, smått och stort. Men oavsett storlek på ämnet så kan det ibland kännas som man har löst en del saker utan att behöva blanda in någon annan stackare...............förstår ni vad jag menar?

Som sagt - det här inlägget blev varken om det ena eller det andra men ibland behövs dom också...........

Jo förresten! Jag har fått in superfina svarta ballerinaskor idag! 699:-
Dom kan ni ha varje dag hela sommaren utan att tröttna!

Och sedan en sista sak för idag - glöm inte att följa mig på instagram där jag heter frokengeneros 
Där lägger jag ut lite bilder som inte alltid når till blogg och FB!

Talking to Yourself


Då säger vi så! 
Kram från Fröken Generös

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt med!! Ibland är man sin egen bästa vän och ibland sin största kritiker! Kram!!
Linn