tisdag 2 april 2013

Armband!

God morgon på er! Hoppas påsken varit bra och att ni nu är redo för vardag igen! Det är jag!
Två dagar kvar sedan öppnar jag. Sover inte jättebra för tillfället men med tusen tankar och tusen järn i elden så är det svårt att koppla av. Hoppas verkligen att ni kommer att gilla vad Fröken Generös kommer att bjuda på!

I eftermiddag får jag leverans från The Moshi! Denna gång är det inte bara scarfar i paketet utan även några riktigt fina armband. Det fina med dom här modellerna är att det går att anpassa efter hur smala eller kraftiga armar man har. Själv behöver jag lite längre armband för att dom skall passa och då är dom här modellerna kalas.

Bild av Bracelet Gina, brown

Pris: 195:-

Bild av Bracelet Snaky, black

Pris: 249:-

Bild av Bracelet Jolly Roger, black

Pris: 135:-

Nu drar jag iväg till butiken! Njut av det fina vädret!

Kram från Fröken Generös


1 kommentar:

Anonym sa...

I got this web site from my pal who shared with me concerning this site and at the moment this time I am visiting this web site and reading very informative
articles here.

Look into my site :: Sac Guess Pas Cher