tisdag 30 april 2013

Må Bra kväll!

Tisdag - Valborg - och lite helgkänsla! Inte helt fel eller hur!
Idag ser jag framemot en trevlig kväll hos goda vänner. Innan jag drar dit håller jag öppet vanlig tid i butiken dvs. 12-18. Kom gärna in och hitta värdinnegåvan - kanske den här fina scarfen från The Moshi!

Bild av Scarf Leopard, beige/blue

Gårdags kvällen spenderade jag på Scandic Triangeln där jag fick lyssna på min stora förebild Mia Törnblom! Vilken tjej - vilken energi - utstrålning - humor - värme, och glimten i ögat. Många goa skratt,  igenkänningsfaktor och aha-upplevelser! Jag har lyssnat på henne innan men får lika mycket energi varje gång jag ser och hör henne! Tack Mia!!


Hennes senaste bok blev inhandlad och såklart blev den signerad till Fröken Generös!



Och ett litet foto blev det också - trots att mobilkameran strulade! Det var ju lite typsikt men Mia hade en ängels tålamod och ett gott humör!

Ha en riktigt skön och trevlig Valborg! Imorgon håller Fröken Generös stängt men på torsdag är jag tillbaka kl.12!

Kram från Fröken Generös


Inga kommentarer: