måndag 22 april 2013

Äsch vi tar det en annan dag!

Hemma igen - ikväll öppnade jag Fröken Generös för ett gäng som hade bokat kvällsvisning hos grannen. Många passade på att gå in och shoppa hos mig också! Innan jag körde hem sprang jag in till Carolina och fick syn på en superfin baddräkt! Jag brukar aldrig köpa baddräkt men i år kanske det får bli en........... Nu när jag sitter i soffan och surfar lite så fick jag syn på det här ordspråket............ Kändes som det träffade mitt i prick!


Funny Quotes

Lite charmigt och roligt...........och som sagt, mitt i prick! Dåligt samvete över att inte träna mer - men en liten djävul/ängel på axeln som snällt viskar i örat - "skit samma tjejen - du duger som du är - även denna sommar!"

Tja - vi får väl se när jag får på mig kläderna, och skorna (som ligger oanvända i kartongen) och ger mig ut på min joggingtur (läs: lufsande).

Go natt vänner!

Kram från Fröken Generös

2 kommentarer:

Almbacken sa...

Underbart!!!!

Kram, kram

Anneli sa...

Känner igen det där! :-)