tisdag 16 april 2013

Andra veckan!

Redan inne på andra veckan öppet hos Fröken Generös! Det känns fortfarande lite overkligt när jag står i butiken och inser att det är min butik. Från första tanken efter sommaren förra året till att stå i min alldeles egna Fröken Generös butik - fantastiskt, overkligt, spännande, skrämmande och glädjande!

Idag vill jag ge er en liten vårblomma som tack - tack för att ni kommer in och säger hej, tittar runt och ger mig er feedback på sortiment, inredning och koncept! Det är ni som gör att jag kan utvecklas, förbättras och växa! Så fortsätt kom in  - om det så bara är för att säga Hej! Jag blir hur glad som helst!

pansies + coffee pot. Like this idea, but in something more petite/delicate - teapot?

Ha en skön dag!

Kram från Fröken Generös

Inga kommentarer: