onsdag 3 oktober 2012

Stövlar!

Fler än jag som blir frustrerad när det är dags att köpa stövlar? Aldrig något som passar över vaden och får man upp dragkedjan stannar den strax ovanför ankeln. Mitt tips är att gå in på Bon a Parte och titta. Bra utbud på stövlar med XL och XXL vidd på stövelskaften. Här är några jag gillar.


Skinnstövlar svart - 43.50cm

Skinnstövlar mörkbrun - 42cm

Skinnstövlar svart - 36cm

Skinnstövlar mörk sand - 37cm

Jag behöver absolut XXL i mina skaft och Bon a Partes stövlar funkar jättebra på mig! Så behöver man inte leta sig svettig i onödan! Har du tips på andra ställe som säljer bra stövlar med extra vida skaft? Tipsa mig gärna!

Kram från Fröken Generös

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag hittade stövlar med olika skaftvidd (S-XXL) på Scorett.
De hade faktiskt 3 olika modeller, till ett vettigt pris också.
Lycka!
Köpte mig ett par svarta, jodphurs-aktiga. 1199:-