måndag 29 oktober 2012

Jag vill veta vad du tycker!



God middag! Klockan är inte särskilt mycket men det börjar redan skymma ute. Det märks att vintern är på väg.

Jag sitter och funderar mycket över oss som drar mer än strl. 42 i kläder!

Hur tänker vi när vi skall handla kläder? 
Var vill vi gå och handla? 
Vad är viktigt för oss? 
Vilken servicenivå vill vi ha?
Vilken sorts kläder saknar vi i dom vanliga butikerna vi brukar gå till?
Är det lätt att hitta vardagskläder?
Är det lätt att hitta festkläder?
Är det lätt att hitta kläder över huvudtaget?

Dessa frågor plus en hel del annat är jag nyfiken på att höra vad ni svarar på!
Har du lust att hjälpa mig? Syftet är att bygga upp bloggen med information som ni vill läsa mer om!

Hör av er via min e-post och skicka gärna vidare blogglänken till andra som ni tror är intresserade av vad jag skriver om! Jag blir mycket glad om ni vill hjälpa mig!



Inga kommentarer: