onsdag 17 oktober 2012

Klänning & Tunika!

Jag är periodare när det gäller klänningar. I sommar har jag använt klänning hela tiden (eftersom jag och shorts inte riktigt går ihop) men nu i höst är det mest jeans som gäller. Men jag trivs i klänning så idag har jag valt ut några som jag tycker är fina och vettiga i modellen för oss lite runda.


Jerseyklänning svart - 90cm

Denna från bonaparte.se Jag gillar modellen där rynkorna styr blicken mot mitten och avleder från höfterna. Finns i strl. S-3XL


Denna A-linjeformad klänning från H&M+. Jag gillar att det är lite ärm på den (med tanke på vad jag skrev i mitt inlägg om vad man skall ha på sig upptill!). Bra längd på klänningen - att den slutar vid knäna.
Finns i strl. L-3XL på hm.com


Tunika

Fin tunika från Onestopplus.se


Jag fortsätter leta fina kläder att visa, så vi ses snart igen!

Kram från Fröken Generös

Inga kommentarer: