onsdag 30 juli 2014

Snart i butik från Modest (fd. Lindon)!

Lindon känner dom flesta som ett riktigt bra basmärke med fina toppar, byxor och kjolar. Från om med nu kallar vi det märket för Modest och dom har förutom dom fina basplaggen även utökat kollektionen med säsongsspecifika plagg. I höst kommer bla. dessa till Fröken Generös.

Blus kommer i strl. 36-50 och priset är 649:-


Klänning med lång ärm i mjukt stickat material.
Storlekar ej fastställt. Pris: 999:-


Stickad långärmad tröja.
Storlekar ej fastställt.
Pris: 798:-

3 kommentarer:

thejeanettishway sa...

Klänningen där var ju nästan magisk! Kommer jag att önska mig i julklapp <3

thejeanettishway sa...

Klänningen där var ju nästan magisk! Kommer jag att önska mig i julklapp <3

Fröken Generös sa...

Håll utkik Jeanette så att din storlek finns kvar. Jag lägger ut den i webshopen så fort jag fått hem den. 😊