torsdag 17 juli 2014

Fröken Generös är Årets Nyföretagare!

Vissa dagar - om man bara visste vad som väntade hade man gjort en frivolt ur sängen!
Idag är en sådan dag - nu på eftermiddagen kommer Sara från Burlövs Kommun med blomma och meddelar att Jag! - alltså Fröken Generös! blivit utnämnd som Årets Nyföretagare 2013 i Burlövs Kommun!
Hjärtat slog en frivolt, tårarna tryckte bakom ögonen och jag blev så innerligt glad! Glad så det bubblade  till lite i magen och för en gångs skull kände jag mig ohämmat stolt! Stolt över att jag faktiskt kommit så här långt och att mitt hårda arbete, tårar, skratt, engagemang har betalat sig. Att Fröken Generös som fötts ur hjärtat nu faktiskt uppmärksammas. 

Tror minsann jag skall skicka bud efter bubbel idag!






2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

Supermycket grattis <3

Familjen Simonsson-Hansson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.