måndag 28 juli 2014

Beach 2014


Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Sommar och vikt, celluliter, volanger och maränger blir lite mer påtagliga och synliga på sommarhalvåret. Och med denna värme går det bara inte att gömma sig i långärmat och långbent. Det får blir vad det blir! Som på stranden tex - hur gärna jag än hade velat gömma mig bakom kläder, filt och hatt så har kroppen gått på strejk. Det är för varmt att bry sig och för varmt att gömma sig. Jag låter min kropp få vara sig själv. Jag orkar inte hålla in magen, den får stå i precis hur många vädersträck den vill just nu - vissa dagar känns dom extra många. Gäddhänget får valsa med när jag går och låren får gnida mot varandra bäst dom vill. Och jag vill inte - absolut inte, veta vad det står för siffra på vågen efter sommarens extra många fester, grillkvällar, myskvällar och alla andra tillfälle för att ta sig något extra gott. 
Ibland är det skönt att bara vara - som man är - utan att försöka vara någon annan - som man ändå inte kan bli - för man är ju som man är - och det är ju det som gör en så speciell!

Så här kommer hon - i sin fulla prakt gåendes på stranden i sin bikini och bara mage. För i år har hon intalat sig själv att det är för varmt att bry sig - det är bara att köra på! Alla har fullt upp med att hänga upp sig på sig själva istället för på alla andra!

Beach 2014 - here I am!


1 kommentar:

thejeanettishway sa...

Åhhh... alla byxorna kom idag :)
Så fint inslagna i papper och rosa band - ljuvligt <3
TACK!