fredag 15 mars 2013

Min nya granne!

Fredag! Visst är det veckans bästa dag! Jag tycker det - lite helgkänsla men ändå hela helgen kvar. Man går och funderar lite på vad man skall äta till middag, kanske träffa  vänner eller bara ta det lungt i soffan. Dagen för utvisa vad den bjuder på och det känns hur bra som helst!

Idag skall jag iväg och träffa min hyresvärd - jag är så tacksam över att ha fått möjligheten att starta upp min verksamhet här i hembyn. Och idag tänkte jag berätta att jag får en väldigt bra granne till butiken - nämligen Carolina med sin fantastiska underklädesbutik Kvinnligt Under! Har ni inte varit där skall ni absolut åka dit - men from April får ni inte glömma att Fröken Generös ligger vägg i vägg!


Kram från Fröken Generös

1 kommentar:

Maria Eriksson sa...

Låter ju som en perfekt kombination mer era två butiker!
Kram maria