onsdag 20 mars 2013

Club Eget!

Beslutet att starta eget hade aldrig kommit utan mina fantastiska coacher, mentorer, rådgivare,  vänner och familj! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på allt stöd som jag fått från både väntade och oväntade håll. Jag känner mig lyckligt lottad och tror inte på något annat än att jag skall få Fröken Generös att gro från ett litet frö till något riktigt stort och bra!

Extra roligt blir det när man får samtal och förfrågan om att komma ut och berätta om sin resa för andra. Andra som precis som jag gjorde för inte så länge sedan, står i valet att starta eget och som har tusen och en frågor och funderingar. Då är det ju fantastiskt att bli utvald som inspiratör och talare på Nyföretagarcentrum Öresunds Club Eget. Den 17 april skall jag tala på frukostmöte på Burlöv Center precis utanför Malmö. 

♥

Hoppas att jag kan få fler att våga! Att våga hoppa och känna att vingarna bär,  och att man landar säkert på en helt ny plats! En plats som bjuder på massor med nya erfarenheter, framgångar, tårar (mest lyckotårar!) och glädje!

Kram från Fröken Generös

3 kommentarer:

Pia Johannesson sa...

Du är en förebild och inspiration! Klart att du bidrar till att fler kommer våga <3
Lycka till!
Pia

Anneli sa...

Så kul! Du kommer säkert att göra ett väldigt inspirerande och bra föredrag! Lycka till!

Maria Eriksson sa...

Vad kul! Jag är helt säker på att både föredraget och dina planer kommer att gå utmärkt! Kram