måndag 25 mars 2013

Dröm om sommar!

Påsken närmar sig men jag känner mig inte riktigt redo. Kanske för att jag har lite annat att tänka på än påskägg och påskpynt........... Påsken för mig är vår! Dom flesta år har jag tom hunnit plantera lite vårblommor och solen har börjat värma marken lite. Men icke i år. Snön ligger envist kvar och vinterjackan åker på dag efter dag. Men drömma om sommar kan vi göra och kanske kan vi se oss i den här fina klänningen på någon av sommarens alla kalas!

Råhvid Kjole fra ZAY

Den här klänningen dyker upp hos Fröken Generös inom kort och jag är en stark kandidat till en! Visst känns den väldigt mycket sommar!

Klänningen kommer i strl. S-XL (42-56).

Kram från Fröken Generös


1 kommentar:

Susanne sa...

Jättefin! Jag är nyfiken på hur den är i storleken. Lycka till idag, det kommer att gå jättebra! Kram /Suss