söndag 17 mars 2013

Butiken!

Jag har känt mig helt urvriden den senaste veckan. Inte trött i bemärkelsen sömnig untan bara helt slut i huvudet. Det har snurrat så mycket i huvudet den senaste tiden att kroppen börjar säga ifrån. Så i helgen har jag försökt att inte tänka så mycket på framtiden - men det är ju helt omöjligt!! För det är ju så roligt att tänka, planera, fundera, drömma, våndas, önska, hoppas.....

Ikväll satte jag lite fokus på min inredning i butiken. I huvudet är det redan färdigt - med god hjälp av familj och vänner som jag bollar idéer med! Men från att ha det i huvudet till att hitta rätt saker och faktiskt göra inköpen känns det som om vägen är oändligt lång. Men - för ett par timmar sedan vann jag auktionen på min efterlängtade matta - så ni som är mina trogna besökare här på blogg och FB skall få en lite titt på vad som skall ligga på golvet. Själv är jag supernöjd! Vad tycker ni?!


Sov gott, dröm sött!

Kram från Fröken Generös


6 kommentarer:

Kristin O. sa...

Otroligt snygg! :o)

Almbacken sa...

Superfin!!!!!! Grattis!

Unknown sa...

WOW!

Anneli sa...

Verkligen läcker!!! Är helt säker på att din butik blir supersnygg!

Anonym sa...

Tjohhoo!! Grattis! Underbart vacker! /Linn

Anonym sa...

Mycket fin!

Har du gjort några "flyers" typ? I såna fall kan du ju skicka med Anneli några så kan jag lägga ut dem på mitt jobb

Kram Tina