tisdag 2 september 2014

Saknad!

Det där med att vara egen. Det har både sina fördelar och nackdelar. En nackdel som jag kämpar ganska hårt med är ensamheten. Såklart är det fantastiskt med alla kunder! Och familj och vänner som stöttar och hejar på. Men det där med att vara egen alldeles själv - det tar tid att vänja sig vid när man under väldigt många år haft mycket människor runt sig.

Idag saknar jag alldeles särskilt:

 - Mina fantastiska fd kollegor som blev mina vänner. Som det var helt naturligt och självklart att ta en kaffe med. Och som jag lunchade med 5 dagar i veckan. Och som jag kände så väl och där vi skrattade och grät om vartannat.

- Att ha någon att dela min lunchsmörgås med!

- Att ha någon att ta en kopp kaffe med vid tresnåret!

- Att prata igenom dagen och ha någon som vet precis vad jag menar och pratar om.

Idag är det en sådan dag!






1 kommentar:

Ingela Pling sa...

Saknar dig också! Men är så klart glad att Fröken Generös finns <3