onsdag 13 november 2013

Något oväntat!

Det är ett angenämt bekymmer att ha butik när man skall välja kläder - nu är det inte så att jag per automatik har ett plagg av varje hemma i min egen garderob men det blir ju lite lättare om paniken smyger på och man bara måste-ha-något-nytt-på-mig-ikväll! Och för den delen kan jag ju inte bara ta in plagg som passar på min kropp - det skall vara kläder som passar på helt andra sorters kroppar också - och plagg som även om jag tycker dom är jättefina inte funkar på mig av olika anledningar.
Igår packade jag upp leobyxorna från BSR - och det är väl inte min vanliga stil att dra på mig ett par mönstrade byxor men just nu så ropade dom här byxorna på mig lite tyst och försiktigt! "Det-kanske-är-dags-att-busa-till-klädstilen-lite-fröken-generös" - jo - det är nog dags att prova lite nytt - så idag sitter jag här med mina mönstrade byxor och jag tror minsann att jag är lite kär i dom!

Så med det sagt - kom in och prova något som för dig själv är lite oväntat men som kanske blir den nya favoriten i garderoben - leobyxor eller något annat!


Inga kommentarer: