fredag 29 november 2013

Kroppsbild!


Sitter och tittar igenom lite bilder från leverantörer på plagg som jag just nu har i butiken.........jättefina bilder och jättefina plagg - men när jag får på mig kläderna ser dom helt annorlunda ut.........som klänningen jag visade igår - med leopardmönster som även finns i helsvart - den ser inte alls ut så som den gör på bilden när jag tar på den! Så klart jag har inte alls samma kroppsbyggnad som modellen så det är inte så konstigt att plagget ser annorlunda ut på mig - och det är därför man alltid skall prova plagg innan man bestämmer sig. Något som ser ganska ointressant ut på galgen, eller sitter på ett visst sätt på modeller kan bli hur bra som helst när man får på det på kroppen!

Black Friday - har vi inte i Sverige men väl 10% på ett köp hos Fröken Generös! Passa på att köpa några julklappar och lite till er själva. Idag är butiken öppen 12-17.

Vi ses!


Inga kommentarer: