tisdag 29 oktober 2013

Post fotografering!

Så var det gjort.......... Karin kom i förmiddags och tog sig an mig med tålamod, lugn och värme. Hon fotade, pratade med mig, bad mig titta åt olika håll - titta vänster, titta höger........titta lite ner....... och då, då händer det som inte får hända! Kameran ville inte mer! Är det ödet??? Här sitter jag och har ångest över allt som heter foto.......känner då kameran av mina lätta svettningar och ångest och bestämmer sig för att "strejka"? Nåja - några bilder blev det och jag har lovat att "öva-vara-med-på-foto" fler dagar..........

Hur dom blev?? Jo jag sitter just nu och tittar på dom själv och försöker ta mig mod att lägga ut dom så att ni skall få se. Känner mig inte redo riktigt än men det kanske kommer.
Tänk att det skall vara så svårt att tycka om det man ser............


Inga kommentarer: