torsdag 24 oktober 2013

Det snurrar!

Ibland skulle jag vilja vara tankeläsare! Mycket eftersom jag är en extremt inkännande person som känner av varje situation med millimeterprecision. Är kunden nöjd? Är hon missnöjd? Fick hon den hjälpen hon ville ha eller kände hon att hon inte fick vara i fred? Är sortimentet rätt? Är det för mycket kläder? Är det för lite kläder? Har jag för många sorters cardigan - kanske skulle ha några blusar i stället......... Puh! Ni förstår att det snurrar i huvudet på mig. Nu har det gått ett halvår (ett halvår!!!!!) sedan jag öppnade och det blir bara roligare och roligare och jobbigare och jobbigare. Fröken Generös hoppas att ni känner er nöjda och att ni tycker det är trevligt när ni kommer till butiken! Den 4 november berättar jag ännu mer om tanken bakom Fröken Generös - varför det blev en butik!


Inga kommentarer: