tisdag 24 september 2013

Att se sig själv!

Jag heter Helena Bolin och har strl. 46 i kläder.........och jag hatar att se mig själv i spegeln................men jag älskar att ge service och få andra att känna sig fina!
Precis så började min första pitch när jag avslöjade min affärsidé första gången - i dagarna är det ganska exakt 1 år sedan! Tänk vad mycket som hänt sedan dess. Fröken Generös är nu på riktigt men jag kämpar fortfarande med att se mig själv i spegeln.
Men idag vill jag skicka ut ett extra tack till dom som lyssnade på min affärsidé, trodde på den och ger mig stöd precis när jag behöver det!
I förra veckan hade jag ca 25 personer i butiken som lyssnade på min resa - om vad det var som gjorde att jag startade Fröken Generös och vad det är som driver mig varje dag! Är du också nyfiken och skulle tycka det var spännande att lyssna på det miniföredraget får du gärna höra av dig. Jag tror jag har en viktig historia som många känner igen sig i.


Inga kommentarer: