onsdag 3 juli 2013

Sömn och tankar!



Mitt i natten.......sömnen vill inte infinna sig. Jag som brukar ha så lätt för att sova. Så här sitter jag nu med min dator och Facebook - jag har ju inte hört av mig på någon dag så jag tänkte att nu var väl en tid så god som någon att skriva till er!
195 gillare! Tyckte inte det var längesedan jag visade min uppskattning över att ha 100 gillare! Nu hoppas jag ni hjälper mig sprida Fröken Generös så att vi når 200 snart! 5 stycken kan ju inte tyckas vara många men jag vill ju så gärna att ni som tryckt gilla gör det för att ni vill och känner för Fröken Generös. För att ni är nyfikna på vad den där Fröken gör härnäst. Just nu går det i lite semesterlunk - fast ändå inte - man kan ju inte släppa taget - för hon är ju min! Och jag kan ju inte lägga Fröken på hyllan bara för att det är Juli. Nä hon är med mig hela, hela tiden - på dagen, på natten (uppenbarligen är hon en rackare på att hålla mig vaken!). Just nu tror jag det är höstens aktiviteter som snurrar i huvudet. Allt spännande som skall hända och allt jobb som kommer att krävas. Jodå - så att det kanske inte är jättekonstigt att inte sömnen kommer som den brukar...........



Dröm sött!

Inga kommentarer: