tisdag 26 februari 2013

Ny vecka!

God tisdag! Jösses vad dagarna springer iväg! Alldeles för många dagar sedan jag hörde av mig här på bloggen. Dagarna fylls av spännande samtal och möte. Funderingar, beslut, vad skall göras och icke göras. Våga hoppa när man ibland tvekar. Våga stanna upp och säga Nej till vissa saker. Följa magkänslan och göra det som känns rätt. Våga tro på sig själv och sina ideér. Ni förstår att det snurrar i huvudet på mig.

Men innerst inne i själen känns det jättebra! Och det är precis som att det ibland händer saker i livet som får en att tänka ytterligare en gång - på att göra det som känns rätt just här och nu! Att följa en känsla som dyker upp som en tillfällighet men som ger en ett helt nytt perspektiv på livet och vad som här viktigt här och nu!

Förresten - jag pratade precis med min nya leverantör och det borde dyka upp lite plagg här i veckan! 
Håll tummarna!




Kram från Fröken Generös

1 kommentar:

A-S eller P sa...

Hej Helena,

Googlade mig in på en sida med höstens kollektion av BSR. Hittade superfina grejer. Kul! Bra val av leverantör. Blir spännande att se live... :-) Kram!