onsdag 13 februari 2013

I like Ajlajk!

God middag! Eller är det god middag när klockan bara är elva. När jag för många år sedan jobbade i reception hade vi den diskussionen lite då och då. När går man över från att säga God Morgon till att säga God Middag?.......... och hur länge kan man säga God Middag innan det är försent på eftermiddagen. Jodå - det fanns många alternativ och motiveringar till att använda dom olika uttrycken vid olika tidpunkter.............. Men det var ju inte alls det som dagens inlägg skulle handla om så nu över till viktigare saker.

Jag har ju tidigare skrivit om hur jag tycker det är väldigt trevligt och enkelt att genom smycke förändra och uppdatera plagg som man har i garderoben. Ett märke som jag gillar är Ajlajk. Träsmycke som nästan inte väger något alls och som man kan kombinera på många olika sätt. Jag har ofta en modell fast i flera olika färger. Ibland använder jag ett halsband och ibland två. Men en sak som man kan tänka på när man drar lite större storlekar är att använda lite kraftigare och större smycke! Och gärna något som drar uppmärksamheten till sig så att man på det sättet kan dölja saker som man inte vill framhäva. 


J-61

J-64

J-68

J-69

Bilderna har jag lånat från ajlajk.nu

Kram från Fröken Generös

1 kommentar:

Almbacken sa...

Ursnygga!!!!! Vill ha!