onsdag 20 februari 2013

Höstkollektion!

Trots att vintern dröjer sig kvar och vi längtar till vår och sommar har jag idag ägnat eftermiddagen åt att välja ut höstkläder!!! Känns jättekonstigt men när man ser alla fina plagg känner jag mig lugn inför hösten. Det var med ett visst ha-begär som jag kunde välja ut godbitarna! Första höstkläderna dyker upp i Augusti!

Så vet ni! Att inom kort kommer dom första plaggen att säljas via Fröken Generös - och givetvis i vår och sommarkläder så vi hamnar i rätt säsong! Dessutom som lite bonus så har jag hittat ett märke som jag kommer att sälja från strl. 38 och upp till strl. 48 Ett annat märke kommer jag att sälja i strl 42-52. Dessutom har jag ett spännande möte nästa vecka med en leverantör av fina accessoarer! Jag håller just nu på att hitta rätt lokal men tills dess får jag förse er med plagg på alternativa sätt.
Håll utkik - mer info kommer både här på bloggen och på Fröken Generös Facebook sida!

Autumn.

Kram från Fröken Generös


Inga kommentarer: