torsdag 8 augusti 2013

Du skall känna dig fin!

"Du skall känna dig fin - det är det viktigaste!" Det är något som jag dagligen säger till kunder som står i provrummet. För visst är det så - det kvittar om hundra personer står och säger att du är fin - om du inte känner det själv så kvittar det! Om du inte känner att "det här plagget känner jag att jag kommer att använda", då skall du inte köpa det! Att handla hos Fröken Generös handlar inte bara om kläder - det vet ni nu! Det handlar om hela du! Att du skall må bra när du går härifrån - oavsett om det är med en svart påse eller inte!
Idag har jag en ny svart kavaj på mig från BSR - och håll i er nu - jag känner mig faktiskt ganska fin i den! (Tyvärr får jag inte till någon bra bild men om ni tittar in på Instagram senare idag så kanske, kanske jag kan få ut en bild där!)

Kram!



2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag förstår precis vad du menar.
Har du kvar något av de snygga armbanden du skrev om i ditt inlägg den 4 augusti?

Kram Anna

Fröken Generös sa...

Hej Anna! Några armband finns kvar! Skickar gärna med posten om du inte har möjlighet att komma hit! Helena