lördag 18 maj 2013

Beach 2013!

Pang bom mitt i prick! Vissa saker sätter sig som en fläskläpp........
Jag har precis landat hemma och nu sitter jag med senaste Femina och läser en artikel som börjar så här: 
"Då var det dags igen. Kroppen i all sin prakt ska fram i det hänsynslösa solljuset. Helt okej för vissa, total ångest för andra. Tillhör du de senare kanske det är dags att försöka släppa på missnöjet och njuta lite mer". 
Artikeln handlar såklart om den djupa ångesten över sommarsäsongen som många av oss bär på. Det där med att gilla sig själv precis som man är! Att kunna se sig själv i spegeln och utropa: "Fan va grym jag är! Snygga valkar det där! Dom kommer att göra sig perfekt på beachen 2013!"


Beach Quote Life's Better with Sandy Toes,  Go To www.likegossip.com to get more Gossip News!

Får ni tag på tidiningen är artikeln på s.161 läsvärd. Jag kände att den träffade mig precis mitt i prick - på bilring nr 3 räknat nedifrån! 


Kram från Fröken Generös


Inga kommentarer: