onsdag 23 januari 2013

Ögonskugga!

Smink är en annan grej jag är svag för! Jag sminkar mig dagligen och känner mig inte riktigt klädd om inte "ansiktet är på".

Jag har provat en hel del märke när det gäller ögonskuggor och dom märke som jag använder flitigast just nu är L'Oreal och Makeupstore.




L'Oreals ögonskugga som heter Color Infallible är någonting mitt emellan en vanlig ögonskugga och krämögonskugga. Mycket lätt att applicera och väldigt hållbar. Nu är jag noga med att använda en eyeprimer alt. eyeshadowbase. Tycker att ögonskuggan sitter mycket mycket bättre och längre om jag har primer under.
Den jag använder för tillfället heter Too Faced och är köpt på Taxfree. Lite osäker på om den säljs i butik här hemma. Dryg som tusan är den också!

                                 

Njut av dagen!

Kram från Fröken Generös






Inga kommentarer: