måndag 14 januari 2013

Lätta hjärtat!

God kväll! Sitter i soffan och tittar på Idrottsgalan och blir så grymt imponerad av dessa fantastiska idrottskvinnor och män! Vilket målinriktad arbete! Dag ut och dag in - i ur och skur! Hatten av till er alla!

Sitter och funderar lite på hur jag skall arbeta med bloggen. Det har kommit några önskemål om att jag skall fota mig själv och visa vad jag själv klär mig i. Det är här det blir lite problem. Trots att jag tycker det är jättekul med kläder, accessoarer och skor så har jag väldigt svårt att visa det på mig själv.
Vi får se om jag tar mod till mig framöver och vågar visa mig på riktigt här på bloggen - precis som jag är och ser ut!




Tack för att ni tittar in! Jag hoppas att ni lämnar en kommentar lite då och då!

Kram från Fröken Generös


2 kommentarer:

Almbacken sa...

Heja, heja!!!!!

Anneli sa...

Du är så fin som du är - såklart kan du visa upp dig! Jag tycker alltid du har nya snygga kläder och accessoarer - men allt klär ju en snygging :-)
Massor av pepp!!!
Kram!